Jul-31: Een duidelijk fontje?

Geplaatst op 2005-07-31, in Ximatig en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. 11 reacties.

  1. nouuuuuuuuuuuu, duidelijk???
    ik moest 3 keer kijken maar wel geinig die koeien!
    waar komen ze vandaan, wil ik ook wel maar dan met kikkers! :D

  2. Komen uit de Beemster :)
    Ik had ze al een jaar terug gemaakt en op m’n eigen site gezet. Ben dus een beetje koeien aan het recyclen (herfietsen).
    Kikkerletters lijken me nix, ik heb wel eens een zebrapad gemaakt.

  3. komen ze nu uit de Beemster of heb je ze zelf gemaakt?
    Sorry, ben gewoon nieuwsgierig. Ook ken je site nog niet zo lang.

  4. @Thérèze: 1 koe heb ik van het internet gepikt. Die heb ik verkleind in Paint (anders werden het helemaal koeieletters) en de rest van de veestapel is in Paint gekloond. Dat had ik een jaartje terug gedaan voor mijn gewone website.
    Op die website zit ook een eigenbouwsel-weblog waar mensen alleen per mail of gastenboek kunnen reageren. De weblog die daar op staat betreft alleen onderwerpen die met die site te maken hebben (oa. genealogie, afkortingen/taal, fietsen).
    Dit web-log is eigenlijk iets tijdelijks. Daar was ik aan begonnen voor een kennis om te laten zien hoe makkelijk dit gaat. Vervolgens heb ik er een poll op gezet over de mooiste plaatsnaam van Noord-Holland.
    Maar als ik hier niet log, dan blijven de bezoekers weg en wordt het dus nooit iets met die poll. Vandaar de logjes van de afgelopen weken.

  5. ja, dank je.
    Over die poll: ik had Lutjebroek, geloof ik, erbij gemist.

  6. Lutjewinkel had ik er wel in, en 2 lutjes werd me wat teveel :)

  7. Lichaamstaal daar zou ook wel een leuk fontje van te maken zijn denk ik zo :D

  8. Beetje duizelgig geworden

  9. Op de lagere school had ik een leeraar die tegen iedere bordschrijver zei: “schrijf met koeieletters, het moet achterin ook te lezen zijn”.
    Bovenin is te zien dat dat dus helemaal niet zo eenvoudig is. Zo leeraar kan wel meer willen. 8)

  10. Kind, wat geweldig! weet je, ik heb ooit een koeie tik gehad, ik spaarde alles van koeien, van servies tot stal, van vla-schaaltje tot koeievlaai. Van Koeiefokker tot melkboer, ik heb het allemaal gehad!
    Het einde kwam in zicht toen ik echte koeien begon te verzamelen. Ik kon zelf nauwelijks in bed door al die kutwijven! Want dat zijn koeien hoor! Wacht maar af tot ze je PC overnemen!!
    Voor mij geen koeien meer!
    Liefs,
    Tante Ada

  11. Koeien, dat kan echt niet meer

Reaxi (laat het e-mailvak leeg):

