Oct-22: Kenteken

Ik had me voorgenomen om niet over de vogelgriep te loggen. Wat kan ik nou voor zinnigs toevoegen aan de discussie die door miljoenen westerlingen gehouden word? Totdat ik op Radio Bergeijk hoorde dat de vogels, die die griep verspreiden, het kenteken 5NHD hebben. Dat de vogelgriepvogels voorzien zijn van zo’n handig kenteken was mij niet eerder ter oge gekomen. Het betreft overigens H5N1 (met dat nummer worden we inmiddels doodgegooid), zie foto.

Geplaatst op 2005-10-22, in Overmatig, RTV-matig en getagd als , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 14 reacties.

  1. Haha, net een b52 bommenwerper, maar dan anders :D

  2. ik zal die eenden hier in mijn sloot eens in de gaten houden :D

  3. Wordt er door zo’n vogel nu ook vliegbelasting betaald??

  4. Er zijn omroepen die het juiste kenteken nummer al lang hadden doorgegeven hoor.Maar even goed,bedankt :D

  5. @Leibelle: Mondeling doorgegeven wel, maar ik had nog geen duidelijke foto gezien. (Ik heb de text een beetje aangepast, het ging niet om de bekende code.)

  6. Xi, en krijgen we er een verrekijker bij? iksnapputniet denk ik :?

  7. Nee, ik ben ook niet zo snaps in deze.

  8. Ik zag het al voor me dat er een hele groep chinezen bezig is om alle griepvirusdragende vogels te voorzien van een kenteken H5N1. Ik had ook de directe link naar de uitzending van Radio Bergeijk er bij gezet. Hun manier om e.e.a. op de hak namen was de aanleiding. Snap smakelijk! :)
    (Radio Bergeijk (VPRO) heeft overigens elke week een halfuurtje verfrissende Dikvoormerkaarkijk op de actualiteit.)

  9. Xi geen nieuw logje.

  10. Hoi Xiwel,
    Bedankt voor je reactie op onze site. Wij komen van oorsprong niet uit Delft zoals je gelezen zult hebben maar vinden het “oude Delft” ook nog steeds mooi. Pak die trein en geniet er nog eens van zou ik zeggen. O ja, maak je vooral druk over dat kenteken haha.
    Groetjes van Bert en Wil

  11. altijd die vreemde vogels, als het een nederlandse was geweest, had ie een PH nummer gehad . . . ;)

  12. Rare spotvogel

  13. Is idd handig voor de vogelspotters. :)

  14. Bij Kaat is inmiddels te zien hoe vogelgriep voorkomen kan worden.

Reaxi (laat het e-mailvak leeg):

