Feb-17: Uitvogelen

De website van Tom is sinds begin 2006 te vinden op: www.tomjanssen.net.

Geplaatst op 2006-02-17, in Milieumatig en getagd als , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 10 reacties.

  1. Ah wat een zielige gezichtjes van die vogels :( Ik vind het een goed gelukte tekening.

  2. Rita is en feest voor karikatuurtekenaars. :D

  3. @PZ: De opkomst en het gedrag van Rita komt natuurlijk als geroepen. Spotprenttekenaars kwamen in een diep gat na het overlijden van Bernhard, Arafat en Fortuyn. 8)

  4. Oh lieverd, ik ben ook al bezig geweest met uitzettingen, maat e.e.a. schijnt niet te mogen vanuit de voliere van de buurman 2 huizen verderop.
    terwijl hij toch een potentieel risico is.
    Ik heb trouwens een zwabber gekocht.
    Veel liefs,
    Tante Ada

  5. AH, dit is een goeie. Ik zag bij iemand anders een nogal akelige. Hier kan ik om lachen.
    En dat diepe gat voor cartonisten: je hebt altijd nog Jan Peter, een hele groep Wilders, Gerrit Zalm; kortom de meesten zijn nogal cartoongeniek, dacht ik.
    Ik vergeet er nog vast heel veel.

  6. Goeie, zeg, kan ze zelf niet mee vliegen?
    gr. sannaron

  7. @sannaron: Dan moet Jan-Peter het stellen zonder zijn topakela? :)

  8. De eenden kijken boos, de ganzen bedeesd en droevig, je moet wel heel goed kunnen tekenen om dat voor elkaar te krijgen lijkt me.
    Of is het allemaal mijn projectie?

  9. De verste is volgens mij een gans die nogal dom en meegaand uit zijn/haar ogen kijkt. Verder zie ik 2 zwanen, waarvan de voorste erg beteurterd kijkt als of ie/ze net op z’n/haar lazer heeft gekregen. Dacht zoals altijd naar het mooie Nederland te vliegen en is nu opeeens niet meer welkom. Die rechter eend heeft idd de pest in en pikt het waarschijnlijk niet. Als RV weg is gaat deze weer mooi terug. Ik denk dus dat je projectie zeker kan aansluiten bij de gedachtes van de tekenaar. Als je het nog beter wilt uitvogelen, het mailadres van de tekenaar staat op z’n site. :)

  10. Om eerlijk te zijn vind ik De Uitwijster nog wel het domst kijken hoor!
    Veel liefs,
    Tante Ada

Reaxi (laat het e-mailvak leeg):

