Aug-08: Overbebording-2

Vlak om de hoek heb ik deze foto genomen.

Woordenaar neemt regelmatig dit soort regiofoto’s. Een leuk fotolog waar ik regelmatig xi.

(Aanvulling: Dit logje had de titel ‘Censuur’, want zo kan je dit wel zien. Ik heb de titel veranderd, zodat ie in de serie ‘Overbebording’ past.)

Geplaatst op 2006-08-08, in Alkmaar en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. 14 reacties.

  1. Doet er nog iemand open?

  2. Das bij die kerk aan de singel hè?

  3. Moest even goed kijken wat het nou precies was.

  4. Hoe reflecterend!
    Mensen die reiken naar iets maar er zitten altijd muren tussen…..

  5. @Woordenaar: Ja, Nassaukerk, bij de Nassaubrug danwel Kneppelbrug. :-)

  6. Dat beeld is dus gewoon even in retraite? (of hoe je het ook schrijft) :-)

  7. Ik vroeg me af of de bordenplaatser een nakomeling van Luther was.
    Josef was ook timmerman, misschien dacht de aannemer daar misbruik van te kunnen maken.

  8. Eigenlijk ben ik meer geïnteresseerd in de voorkant. Ik heb nog geprobeerd de foto te draaien, maar dat lukt niet.

  9. Hij is gewoon door het bouwbedrijf ingehuurd om het bord vast te houden

  10. @Brownie: Als de EO een dergelijke foto in het Oostblok had genomen, dan was het breed uitgemeten op TV.

  11. Tja, hier heeft het alleen maar in de AC gestaan…

  12. @Brownie: Ik had het nog niet in de krant gezien. Dacht net dat ik vandaag bijgelezen had. :-(

  13. hij heeft een bord voor zijn kop

  14. Hoogspringen zonder aanloop

Reaxi (laat het e-mailvak leeg):

