Mrt-04: Aardnacht

Vandaag en gisteren zat ik op de eerste rang. Vanuit mijn raam was goed te zien hoe de aarde voor de maan schoof. En dat in een straat die vernoemd is naar de enige bekende Alkmaarse sterrenkundige die mij bekend is. Na een kwartier had ik het trouwens wel gezien. Prachtig helder weer, maar wat ging het traag. Voor de ongeduldigen heb ik even een filmpje gemaakt. Morgen is het weer gewoon maandag.

Geplaatst op 2007-03-04, in Ximatig en getagd als , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 5 reacties.

  1. Mijn raam zat aan de andere kant, of er waren wolken, dus ik heb er niks van gezien.

  2. Het was hier helaas veel te slecht weer. Heel veel regen en een heleboel laaghangende wolken. Jammer, want nu is het stralend weer.

  3. Hij was mooi de maansverduistering. Het stoplichteffect kan ik me nou toch niet herinneren :)

  4. Ik ben blij toe, dt het weer maandag is. Ik zag de maan ook als sneeuw voor de zon verdwijnen. Maar wat een leuke plaatje heb jij er van gemaakt, Xiwel.

  5. @Wggb: Waar-nemen is een vak apart. :-)

Reaxi - Mailadres hoeft niet. Zie: Ximaar?! ↑↑