Dec-10: Gekiekt

Zomaar een leuk uithangbord net buiten de binnenstad van Alkmaar. Bomen in de voortuintjes zorgen ervoor dat dit bord niet zo opvalt.

Geplaatst op 2007-12-10, in Alkmaar en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. 14 reacties.

  1. Jammer dat het niet opvalt. Het is een erg leuk uithangbord.

  2. Maar hij staat er wel een beetje sneu bij, met z’n camera naar de muur!

  3. @Aargh: Nu je het zo tikt; misschien gluurt ie wel bij zichzelf naar binnen. :-)

  4. @Nanos: Het is een straat met erkerwoniningen die allemaal een tuintje hebben. Eigenlijk hoort zo’n bord meer aan of beter boven de weg te hangen. Ik stond dus even bij de buren op het pad om deze foto te maken.

  5. Die is heel mooi!
    Als nu alle middenstanders weer eens overgingen op dergelijke uiithangborden, weg met de plastic mega-pui, dat zou zòveel architectuur ten goede komen (maarja, ik klink daarmee waarschijnlijk als een onadelijke variant van Prins Charles ;-})

  6. Is iid een mooi bord. geniaal verzonnen natuurlijk..

  7. @Jolie: Valt hier wel mee hoor. Dergelijke borden hebben we ook in de binnenstad. Die komen nog wel langs als ik over aparte winkeltjes log. Deze paste daar niet zo goed bij, dit is geen winkel. Ik vond het wel leuk om zoiets buiten de binnenstad aan te treffen. De grap is het een soort trouwfotograaf is en dat dit bord helemaal niet op zijn website staat. Nou vraag ik je? :-)

  8. Inderdaad een leuk uithangbord, maar om nou bomen te kappen, zodat het meer opvalt…

  9. Dat vind ik nu een leuk uithangbord!

  10. Zo te zien heeft de gluurder flink last van zijn rug.

  11. @Dolby: Of hij krabt aan z’n gat. :-)

  12. Dan zou hij een enorm lange onderarm moeten hebben.

  13. Ik dacht eerder aan een heel hoge gat.

Reaxi (laat het e-mailvak leeg):

