Mrt-05: Marsbeving

Wetenschappers zijn verrukt over de waargenomen ‘marsbeving’. In het Journaal bleef het bij 2 foto’s.

Hier xi je de bewegende beelden:


Geplaatst op 2008-03-05, in Overmatig en getagd als , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 8 reacties.

  1. Ziet er een beetje onwerkelijk uit. Geen plaats om lang te vertoeven lijkt me

  2. Leuk, maar Nuts is mij liever.

  3. Help! Ik dacht even: gaat niet goed met mij!
    Maar oké, ik ben een posinetter en bekijk het maar van de zonnige kant.
    Men heeft niets aan neganetters tenslotte :D

  4. @Kaat: Voor bevingen geldt ook: ‘zonder negatief geen positief’. :-)

  5. Ongelooflijk, wát een verschijning. En dat terwijl er laatst ook al aardschokken te voelen waren in de buurt van het plaatsje Marsberg (http://de.wikipedia.org/wiki/Marsberg), te Duitsland. Ga nu nog maar eens zeggen dat toeval niet bestaat!

  6. haha, ik heel serieus nog en klik erop. Wordt ik daar toch volledig vermarst! Leuk!

  7. @Marcel: Dan is dat in elk geval weer gelukt. Ik moet er niet aan denken dat dit weblog te serieus wordt. :-)

Reaxi (laat het e-mailvak leeg):

