Dec-14: Promotie

Het zal niet verwonderlijk zijn dat Alkmaar een ‘AZ’-winkeltje heeft. Ik kom langs dat winkeltje, ‘De Twaalfde Man’, als ik wat bij lekkerste Indonees afhaal. Beide zaken staan aan dezelfde Hoogstraat, wat meer een flinke steeg is. Alleen stond het voetbalwinkeltje eerst op de hoek met de populaire Langestraat, schuin tegenover het stadhuis.

De laatste jaren ging het een stuk minder met AZ en dit zaakje had daar zichtbaar onder te lijden. Een paar jaar terug schoof ie dan ook een pand of 4 op, verderweg van de Langestraat. En afgelopen jaar verhuisde ie nog verder van die Alkmaarse koopgoot.


Nou vraag ik me af of het AZ-winkeltje weer met dezelfde gang terugpromoveert richting Langestraat, want inmiddels draait AZ weer redelijk goed.

Geplaatst op 2008-12-14, in AZ-matig, Shopmatig en getagd als , , , . Markeer de permalink als favoriet. 5 reacties.

  1. Ik denk dat de winkel nog aan het sparen is. Als ze genoeg geld hebben verzameld door de hogere omzet van nu, zullen ze wel verhuizen naar een A-locatie… en tegen die tijd staat AZ vast weer ergens onderaan in de ranglijst ;-)

  2. Volgens mij hebben ze nu meer winst en verhuizen ze niet meer…

  3. Het winkeltje ziet r wel gezellig uit zo, maar laat het maar lekker op die plek. Het zal met AZ volgend jaar natuurlijk iets minder gaan, dat kan niet anders. Bovenaan is er alleen een weg naar omlaag. De middenmoot is de plek waar je zowel omhoog als omlaag kunt. Nu zul jij wel zeggen, dat het onderaan net zo is, maar ik heb het natuurlijk alleen over de eredivisie.

  4. Eerlijk gezegd zou ik het wel leuk vinden als AZ kampioen zou worden. Het is weer eens wat anders en bovendien vind ik ze goed voetbal spelen.

  5. @Marcel: Ik kan over het AZ-spel weinig zeggen. De laatste keer dat ik er een stukje van zag op TV moet zeker een jaar of 3 terug zijn. Ik zie ze nog wel eens trainen.
    Als het om dit winkeltje gaat, dan ziet het er leuk uit, maar ik xi er vrij weing mensen. De kans is groot dat er bij het AZ-stadion ook dergelijk spul te koop is en daat zou hij een zware concurrent aan kunnen hebben.

Reaxi (laat het e-mailvak leeg):

