Jun-29: De Begraaffiets

In de serie aparte rijwielen deze keer een begraaffiets die ik een tijdje terug voor de Grote Kerk zag staan. Zal het wat zijn voor de ‘erven’ van Michael Jackson?

Geplaatst op 2009-06-29, in Rijwielmatig. Markeer de permalink als favoriet. 15 reacties.

  1. Is wel een originele manier om naar de laatste rustplaats gebracht te worden. Niet boos worden, hoor Xiwel, maar het is net iets voor jou.

  2. @Vedat: Probleem is dat ik dan zelf waarschijnlijk moet fietsen. :-)

  3. Bikeael Jackson bedoel je?

  4. @Mack: Zoiets ja. Hoorde net dat ie waarschijnlijk toch ingevroren gaat worden. Dus dat wordt nog slepen met een vrieskist achter die fiets.

  5. Zo zullen er in ieder geval niet veel vervoerd worden.

  6. @Me!: En toch bedacht ik dat het heel praktisch is. In een groot aantal kerken kan je zo naar binnen fietsen en hoef je dus niet de kist te dragen. :-)

  7. Ik ken wel mensen die zijn getrouwd op de fiets, maar dit is nieuw voor mij! Ik ben bang dat ik zou moeten lachen als er een fietsende rouwstoet voorbij komt…

  8. @Christiaan: Dat lijkt mij een goede rouwverwerking. :-)

  9. Naast de begraafcaravan dus nu ook een begraaffiets. Bijna een uitdaging om een nieuwe verzameling te gaan beginnen

  10. -:D… men doet wat tegen de klimaverwarming, toch?
    Love Joanna

  11. Waarom zou men His Royal Deadness nog willen invriezen na een dubbele autopsie?
    In de hoop dat het weer levend gaat worden.
    Forget it but!

  12. @Hanscke: In (en vooral rond) de Grote Kerk was een uitvaartmarkt, waar ik deze fiets zag. Er stond ook nog een koets en wat dikke auto’s.

  13. @F’koek: Ik nam aan dat ie dat een lange tijd van te voren heeft geregeld met een of ander contract. Maar eerlijk gezegd heb ik geen idee, we horen het nog wel (of niet).

  14. Ik verwacht binnenkort de eerste botrelikwieën op de toonbank bij Blokker.
    (Ex Ossibus Jacksonus)

  15. Jeetje dit is wel heel apart… maar gezien de kleuren denk ik eerder aan “prince” maar die leeft gelukkig nog…