Dec-18: Zwerfgok Sep-10 (gesloten)

De goklust is ver te zoeken. Deze ronde maar 2 gokkers op de vraag waar ik aan de Main overnachtte. Met daarbij de hint dat het niet verder kon zijn dan 86 fietskilometers vanaf Flieden bij Fulda. Deze keer geen foto omdat ik helemaal vergeten was daar in de buurt foto’s te maken. Als m’n camera in de fietstas blijft, dan vergeet ik hem wel eens.

Ik ga nog even nadenken over een volgende ronde en dat heeft alles te maken met het enorme aantal gokken. 5 dagen lijken me qua goktijd ruim voldoende. Mogelijk komt het omdat het niet leuk is. Dat staat een beetje haaks op mijn ervaringen van vorig jaar. Het kan ook door de RSS-feedlezerij komen. Als ik dit logje aanpas komt er geen feed en wordt er gedacht dat er niets nieuws (zoals een uitslag) te lezen valt. Ik merk dat vaker als ik een reactie op iemand plaats, die wegens de afwezigheid van een reactiefeed niet meer word gelezen. En het kan natuurlijk ook aan de Kerstdrukte liggen.

Het goede antwoord was ‘Karlstadt‘. Emigrant kwam met Lohr het dichtste bij. Mack werd een goede tweede.

Klassement na 3 rondes:
1. 27p Emigrant
2. 19p Hanske
6. 18p Mack
3. 12p Luciënne
4. 15p Me!
5. 11p Rob Hamilton
7.  6p Fialas

Voor de nameutelaers blijft het reageervak weer geopend.

Geplaatst op 2009-12-18, in Gokmatig. Markeer de permalink als favoriet. 5 reacties.

  1. Gut reaction: Lohr

  2. Vergeet het maar, ik zit er iedere keer mijlen naast…

  3. @Me!: Een gokkie is toch niet zo moeilijk?

  4. Ik gok niet, maar wil het nog een keer bevestigen. Soest is zeer de moeite van een omweg waard! Een onverwachtse verrassing in een vriendelijk landschap.

Reaxi (laat het e-mailvak leeg):

