Feb-25: Open Deur

Bedenk bij het bovenstaande maar wat ik er allemaal in zie.


Meteen een goede gelegeheid om te melden dat de regionale Fietsersbond Alkmaar en omstreken op 18 maart een soort ‘open deur’ houdt onder de noemer fietscontactavond. Met daarin een lezing over een fietstocht naar BeiJing.

Geplaatst op 2010-02-25, in Alkmaar, Fietsen, Milieumatig en getagd als , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 6 reacties.

  1. En waarvandaan vertrekt deze fietstocht naar Peking, zo vraag ik mij af. toch niet in Alkmaar?

  2. De stille waterweg loopt tegen de zijkant aan.

  3. @Hanscke: Ben je gek. Het was maar van Amsterdam naar BeiJing gefietst in 2008 door een goede kennis van me.

  4. Een open deur, met dit weer?

  5. Ik denk dat de mensen die in die flat wonen, weinig zon zullen krijgen, omdat die schijnt op de witte blinde muur (het staat er ook: zonkant). Maar die ster op de flat….dat is het natuurlijk helemaal:))

  6. Een paar weken terug liep ik langs deze flat, en zag ik de woorden: ‘De Zonkant’ staan. Ik liep er rond een uur of 13 en de zon stond er pal op, dus dacht ik: ‘nogal wiedes wat een overinformatie’.
    Een stukje verder liep ik er aan de oostkant voorbij. Daar had ik een woord als ‘De Sattelietschotelkant’ verwacht. Alle gallerijen stonden er vol mee. Maar nee, ook daar: ‘De Zonkant’. Schijnbaar heet dat flatgebouw zo.
    Aanvullend zie je zonnecollectors op het dak. Daar hadden ze deze zonkant ook mee kunnen opsieren. En dat ‘sterretje’ is zo’n windmolen in de vorm van een bal. Wat doen die dingen het slecht. Ondanks de flinke wind kwam ie bijna niet in de rondte.

Reaxi (laat het e-mailvak leeg):

