Mei-07: Sneeuwproblemen

Terwijl heel Nederland wordt geteisterd door droogte, blijft het in Alkmaar stevig doorsneeuwen. De foto hieronder is gemaakt in De Hoef, maar in de Bergermeer en het Centrum is het niet anders. Het gedwarrel is al ruim een week gaande en er lijkt geen einde aan te komen.

Op de foto zie je niet alleen besneeuwde parkeervakken en aangrenzende stoep, maar ook de de gehele bushalte op de achtergrond, inclussief het gras is ondergedompeld in witte vlokken. Met deze temperaturen zou je verwachten dat het smelt. Nou hier dus niet. Voor de treinenloop (niet ver van dit punt) wordt gevreesd.

Geplaatst op 2011-05-07, in Alkmaar, Klimatig en getagd als , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 10 reacties.

  1. Ja, op de achtergrond zie ik al een langlaufer staan.

  2. Ja, dan maar een sneeuwpop maken?!

  3. Hahaha, gauw Vroege Vogels bellen voor dit extreme weersverschijnsel!

  4. Whahahahahaha HEERLIJKE sneeuw. Mijn buurman moppert altijd over mijn sneeuw, die in zijn tuin valt….. :-] Ik kan het ook niet helpen………………

  5. by the way

    Wij hadden twee weken terug last van roze sneeuw, zou die roze wolk dan echt bestaan?

  6. Ach, die treinen rijden sowieso nooit op tijd…

  7. @By the way: Hier geen last gehad van die homosneeuw.

  8. @Herman: Daar ben ik dan wel rijkelijk laat mee. :-)

  9. @Staart: Inkoppertje: Je zou antiroosshampoo kunnen gebruiken. :-)

  10. Ik ga vanmiddag even naar Alkmaar. Maar de weersvoorspellingen geven mij geen idee over de juiste kleiding ….
    Zonnige groet

Reaxi (laat het e-mailvak leeg):

