Jan-02: Oudejaars

Gisteren en eergisteren was ik naar het midden des lands en heb ik vrijwel geen TV gekeken. Dergelijke dagen lenen zich daar niet echt voor. Dus bij terugkomst even De Oudejaarsconference opgezocht en net bekeken. Neem aan dat iedereen hem gezien heeft, maar voor de zekerheid toch maar een linkje.

Voor de bezoekers die naarstig zoeken naar het jaaroverzicht van dit blog, dat is hier te vinden.

Geplaatst op 2014-01-02, in RTV-matig en getagd als , , , . Markeer de permalink als favoriet. 5 reacties.

  1. Sakkerdjie, beide linkjes werken niet…

  2. @Sjoerd: Bij mij doet ie het in 3 verschillende browsers, alleen de eerste keer in Chrome niet en de 2de keer wel. Geen idee waarom. Werkt de link hieronder wel?

    http://humortv.vara.nl/c.345745.een-oudejaars.html

  3. Ik moest ook een paar keer klikken, dat had ik laatst ook al met een link in een van je berichten, ik geloof die naar mij. :-)
    Heb geen oudejaarsconference gezien. Zag dat Theo Maassen voorbij kwam, en die kijk ik uit principe al niet. Is deze leuk?

  4. @Margo: Dit is zeker geen Theo Maassen, die heb ik nog geen 5 minuten volgehouden.

    Waarschijnlijk is het in dit geval zo dat ik een cookie voor HumorTV op mijn harde schijf heb staan en veel bezoekers die op de link daar naartoe klikken nog niet. Daarom gaat het na een 2de keer soms wel goed. De link die bij HumorTV wordt aangeboden werkt alleen in een zogenaamd iframe en WordPress laat geen iframes toe.

    Je moet overigens even wachten tot de flash-player van HumorTV laadt, dat is een andere dan die van uitzending gemist waar dit helaas niet te vinden is. Na het laden moet je nog een keer op play drukken, deze van HumorTV starten niet uit zichzelf.

  5. Ik heb ‘m niet gezien.. Maar dat ga ik vast nog ns doen, dank voor de link!

Reaxi (laat het e-mailvak leeg):

