Apr-02: Wildrooster

Het verkeersbord hiernaast staat in de Schoorlse Duinen bij Schoorl aan Zee. Je ziet ze vaker. Op zich niets mis mee, behalve als je het ‘verduidelijkende’ onderbordje op z’n Engels leest. Die mensen verwachten een beest zoals op de de onderste foto.

Als fietser hou ik niet van loslopende honden, maar voor een wilde haan wil ik nog wel een grotere omweg maken.

Op z’n Nederlands kan je het natuurlijk ook anders interpreteren. Denk aan een vuurtje onder dat rooster, waardoor het een grote barbecue word. Geroosterd wild lijkt me best lekker.

Aanvulling 2015-04-07:
Bij Evert Kwok trof ik nog een mooie interpretatie:

Geplaatst op 2015-04-02, in Fietsen, Regiomatig, Ximatig en getagd als , , , , , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 6 reacties.

  1. En verser kun je het niet hebben ;)

  2. Als vegetariër moet je dat koud laten…

  3. Ik dacht dat het een niet tam rooster was, eentje die uit de weg kan springen.

  4. @Bytheway: Daar moet je voor oppassen, net als een ‘gevaarlijk wegdek’ die een hap uit je band kan nemen..

  5. Dat wandelende echtpaar heeft het rooster dapper getrotseerd.

Reaxi (laat het e-mailvak leeg):

