Jul-27: WordPress.com van slag

Dit blog ziet zag er niet uit. Dwz je moest door een paar schermhoogtes met pagina-verwijzingen scrollen om bij een bericht te komen. Dat opnemen van alle pagina’s in het menu is een standaard instelling, die ik op dit moment niet kan wijzigen. Andere personalisatie als een eigen kopfoto en eigen achtergrond zijn eveneens zoek en ook het terugzetten daarvan lukt me op dit moment niet. Dwz in het voorbeeld wel, maar in werkelijkheid niet.

Het zal zo zijn dat een of andere thema-server bij WordPress.com van slag is was. Ik zie zag het bij nog circa 100 wordpress.com-blogs en op het forum staan al een paar honderd meldingen. Het probleem lijkt 1 2 uur oud (dus vanochtend om circa 9 uur is het begonnen) en we moeten wachten tot de reparatisten over een uur of 6 uit hun bed komen in Texas. Of ze het dan meteen op kunnen lossen is afwachten. Voor nu is het dus maar even zo en is rond 10 uur opgelost.

Geplaatst op 2015-07-27, in Webmatig en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. 5 reacties.

  1. Alweer opgelost zo te zien!

  2. @Margo: Klopt. Ik dacht eerst nog dat het wachten werd op wat slapende Texanen, maar dat was duidelijk niet zo.

  3. Misschien wordt er te snel geklaagd? Het gebeurt wel vaker dat er iets afwijkends voorkomt in de programma’s en dan weet je: niets aan doen, gaat meestal vanzelf over. Bij herstart bijvoorbeeld.
    Of is dat het geluk van de digibeten? ☺

  4. Het kost niets, dus ook niets te klagen vind ik dan….

  5. @Bertie en Sjoerd: Dit had weinig met klagen te maken. Dit blog had opeens een zwarte achtergrond en een lijst vreemde links van ruim 2 beeldschermen eer het blog zelf te lezen was. Toen ik het nazocht hadden alle wordpress.com blogs er last van inclussie die de 2 van Bertie. Herstarten lukte niet en aanpassen naar hetoude werkte evenmin. Wel verschilde de uitwerking behoorlijk, afhankelijk van wat mensen zelf veranderd hadden. En ik heb bij dit blog dus erg veel veranderd. Omdat ik bang was dat veel medebloggers niet snapten dat de fout bij WordPress.com lag maakte ik dus een klein neutraal berichtje. 2 uur later was het al opgelost en heb ik m’n berichtje aangepast zoals hierboven. Overigens ook zonder commentaar. Maar ik vind wel dat ze er vlot bij waren, aangezien bij hun nog de nacht gaande was.

Reaxi (laat het e-mailvak leeg):

