Sep-22: Fietsvakantiequizvraag

Sinds 2008 is het een gebruik geworden dat ik het schrijven van m’n fietsvakantie-verslag opleuk met een gokquiz van circa 8 afleveringen. Ik vind het leuk om te doen en heb er zelf ook lol in. Toch vraag ik me af of ik dit jaar niet een rondje moet overslaan. Het vergt namelijk ook tijd en de kans is groot dat het aantal deelnemers minder zal zijn dan in de voorgaande jaren, waarbij het de laatste jaren ook al minder werd.

De vakantie zelf was prima, maar niet opzienbarend. Toch zal het me wel lukken om circa 5 rondes van een (topografisch-achtige) vraag te voorzien. Als het doorgaat, dan hoop ik daar midden-oktober al mee te starten en loopt het tot ongeveer midden-november. Van Hanscke weet ik dat ze van de partij zal zijn en van nog een paar ben ik vrijwel zeker dat ze mee doen. Toch zou ik graag willen weten wie er nog meer tijd vrijmaken voor zoiets. Gewoon even je naam of pseudoniem hieronder in de reacties en of je mee wilt doen (of juist niet). Natuurlijk verplicht het tot niets. De hoofdprijs (die ik nog moet verzinnen (afgelopen jaar was het deze wisselbeker met vaantje)) zal ook dit jaar virtueel zijn en hooguit een emotionele waarde hebben.

Reageren kan tot midden-oktober, daarna hak ik de knoop door. Een vakantie-verslag met wat foto’s maak ik hoe-dan-ook, al is het maar voor mezelf.

Geplaatst op 2015-09-22, in Gokmatig en getagd als . Markeer de permalink als favoriet. 14 reacties.

  1. Ik ben zeker van de partij…

  2. Ik heb zeker belangstelling maar of ik in de gelegenheid ben mee te doen blijft de vraag

  3. Als ik zelf niet op vakantie ben, doe ik graag weer mee. Leuk om uit te puzzelen, welke plaatsen je aangeeft.

  4. Ik doe graag mee!

  5. Ja, ga er mee door. Ik bak er meestal niet veel van maar dat is niet erg; dan steken de anderen gunstig af.

  6. Ja hoor, ik ook.

  7. Bedankt voor de positieve reacties, het zijn er al meer dan ik had verwacht. Natuurlijk snap ik ook dat deelnemers (deels) zullen afvallen door onvoorziene omstandigheden. Zelf kan ik ook niet garanderen dat ik precies halverwege oktober met de quiz zal starten. Rond die tijd zal ik het druk hebben met een project van de gemeente. Maar in de pakjesmaand is het ook niets en pas in januari te beginnen, zoals in voorgaande jaren, vind ik ook minder handig.

  8. @Jose: Hartelijk welkom! Was je hier al eens eerder (onder een andere naam bijvoorbeeld) geweest?

  9. Bij iedere quiz wil ik meedoen, maar ben daar weer te traag in, dus is de oplossing er al voordat ik zo ver ben. :-( Wie weet lukt het deze keer wel?!

  10. tuurlijk doe ik mee, om ooit nog eens emigrant te verslaan ;-)

  11. ik doe ook mee, al ben ik qua score een beetje een aanfluiting voor een kind van een leraar fysische geogr. ;-)

  12. BdW, is net terug van zijn vakantie en doet ook mee, al is het alleen maar om de anderen partij te geven.

  13. Ik hoef me dus niet meer aan te melden, maar er zijn dus gelukkig wel wat gegadigden. Ik zal proberen dit keer alles te volgen en niet een aflevering te missen wat helaas een aantal jaren gebeurd is. Geen onwil maar druk druk druk

Reaxi (laat het e-mailvak leeg):

