Sep-27: Schone VW


Deze creatie kwam ik gisteren tegen op een paar kilometer van m’n huis. Het geeft mooi aan dat niet elke VW milieu-vervuilend is. Of het moet al zijn dat de overburen dit als optische vervuiling zien.

Er zijn flink wat spotprenten over VW gemaakt. Deze van Kamensky vind ik een van de betere.

Geplaatst op 2015-09-27, in Alkmaar, Milieumatig en getagd als , , , , , , , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 5 reacties.

  1. Als ik kijk naar het voorwiel lijkt me dit einde oefening en is het alleen maar een karkas…

  2. Flauw..

  3. Je kon het verwachten maar die van Kamensky vind ik echt goed.

  4. Hihi, mooie ‘geveltuin’ :-) Ja, die spotprent van Kamensky is prachtig.

Reaxi (laat het e-mailvak leeg):

