Nov-01: Voordeur

Zal hier de familie
Timmerman,
Zimmermann,
Carpenter of
Carpentier resideren?

Geplaatst op 2015-11-01, in Alkmaar, Kunstmatig, Ximatig en getagd als , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 7 reacties.

  1. Wat mooi..
    Bestaan daar dat soort smederijen nog?

  2. Ik denk de familie Vrijmetselaar.

  3. @Mack: Daarvoor ontbreekt de passer en winkelhaak: https://goo.gl/maps/FtraH3ek1hT2

  4. @Jolie: Ik vermoed dat het een aangepaste standaarddeur is. Dwz de deur zelf ziet er niet overdreven luxe of stevig uit. Volgens mij is dit type te koop geweest met die kruisen er op om het glas te beschermen. Of die cirkels er bij hoorden weet ik niet en mogelijk zat daar eerder iets anders en algemeners in. Dat gereedschap zal later toegevoegd zijn al dan niet met het cirkeltje. Zo moeilijk is dat niet. Daar is geen smid voor nodig. Het is echter wel een unieke deur en ik verwacht niet dat er een 2de van is.

    (Er zijn nog wel smederijen, maar dan meer voor hoefijzers.)

  5. Ik ben het met je eens, het is een uniek deurtje…

  6. Of een chirurg.

  7. @Xie het grappige is, wij zoeken nog zoiets; haast heeft het niet, het deurraam is kleiner, maar t zou wel verstandig zijn er iets aan te doen :) En als je dan googelt naar bedrijven, kom je al snel in de grensstreek uit. Kan ook zijn dat smederijen in de grensstreek websites hebben, en in de buurt nog niet :) Een bedrijf dat er zoiets unieks van maakt, zag ik nog niet.

    @Bertie haha!

Reaxi (laat het e-mailvak leeg):

