Nov-26: Zwerffietsquiz 2015.6

Deze gokronde is voortijdig afgedreven wegens te hoge eensgezindheid. Hieronder volgt de uitslag met de normale punten. Om er toch nog iets van te maken staat hier een bonusvraag.

Daguitslag 6e ronde             Algemeen Klassement
1. 10p Cohler                    1. 44p Dhyan
2.  9p Pjotr                     2. 43p Pjotr   
3.  8p Dhyan                     3. 37p Cohler
4.  7p Bytheway                  4. 31p Emigrant 
5.  6p Jolie                     5. 30p Jolie
6.  5p Bertie                    6. 28p Jose  
7.  4p José                      7. 27p Hanscke
8.  3p Sjoerd                    8. 25p Sjoerd
9.  2p Hanscke                   8. 25p Bertie
10. 1p Emigrant                 10. 23p Bytheway

De oosrpronkelijke vraag was:
Deze vakantie duurde niet zo lang. Uiteindelijk werd het zulk herfstig weer dat ik het na 2 weken fietsen voor gezien hield. Voor de gokquiz is dit de laatste ronde. Ik vertrok de 13de dag uit Offenburg en ging verder noordwaarts. Meer naar huis of iets anders. Echt een idee had ik daar toen nog niet over. De weerberichten maakten me wel duidelijk dat ik steeds meer ingesloten zou worden door behoorlijk rotweer. En dat dat wel eens een week zou gaan duren. Er draaide een groot systeem met buien om me heen en in het midden viel het aldoor nog behoorlijk mee. Zo ook deze 13de fietsdag.

Eerst ben ik naar Baden-Baden gefietst en toen nog wat verder. Alleen zag ik daar letterlijk en figuurlijk de bui hangen. Deze was zo zwaar en donker dat ik me rond een uur of 2 ’s middags verschanste voor een flinke middagpauze met luxe broodjes en een mok koffie. Dat deed ik bij een gezellig bakkertje, waar later nog wat Amerikaanse touristen naar binnenliepen. En ook maar bleven aangezien toen de hagel in grote hoeveelheden op de weg stuiterde . Zo tegen half 4 werd het droog en klaarde het op en was het akelig koud geworden. Boven een ander bakkertje had ik al een hotelletje gezien en hield het die dag na 74 fietskilometers voor gezien. In de avond maakt ik een mooie foto met regenboog. Ik hoop maar niet dat die deze ronde te eenvoudig maakt en anders is het raadzaam om snel te gokken.

De vraag is deze keer dan ook: In welke plaats overnachte ik van 14 op 15 september?

Tot maandagavond 30 november 23:58 kan er worden gegokt. Vermeende oplossingen gewoon weer in de reaxi’s hieronder. Iedereen mag zoveel gokken als gewenst, per deelnemer telt alleen de laatste gok. Het gaat er om wie er het dichtste bij komt. Deze keer dus dubbele punten en om te voorkomen dat er 2 winnaars komen doe ik er nog een klein beetje bij. Zo krijgt nummer 1: 20,9 punten, nummer nummer 2: 18,8 en blijft er zo voor de 10de plek 2,0 punten over.

(Plaats alleen een woon slaapplaats en geen ondersteunende opmerkingen, die de gokken van latere gokkers kan beïnvloeden. Ik haal zoiets vrij snel weg. Later is er na de oplossing alle ruimte om er over door te meutelen.)

Uitslag vijfde rondeUitslag vierde ronde
Uitslag derde rondeUitslag tweede rondeUitslag eerste ronde

Geplaatst op 2015-11-26, in Gokmatig. Markeer de permalink als favoriet. 13 reacties.

  1. Rastatt

  2. Rastatt met een mooie regenboog

  3. Rastatt

  4. Rastatt

  5. Rastatt,,, ;)

  6. Rastatt

  7. Rastatt, mmm dat wordt niks meer…

  8. Herrenstrasse 16 b Rastatt

    Dat scheelt weer 100 meter uit het centum.

  9. tja, dan ga ik ook maar voor Rastatt

  10. Rastatt, het is niet anders.

  11. We vallen tot nu toe allemaal nog in de prijzen :o)

  12. Deze ronde is voortijdig afgesloten. Zie hier het vervolg: https://ximaar.wordpress.com/2015/11/29/nov-26-zwerffietsquiz-2015-6b/

Reaxi (laat het e-mailvak leeg):

