Dec-20: Tractor Schept Fiets

Vandaag fietste ik een klein stukje door Heiloo en het scheelde niet veel of ik had deze belangrijke foto door tijdgebrek gemist. De daders zijn doorgereden.

Geplaatst op 2015-12-20, in Regiomatig, Rijwielmatig en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. 7 reacties.

  1. by the way

    Je heb toch wel zijn kenteken genoteerd. Je bent toch echt wel een boer als je doorrij.

  2. Toch wel handig als je zo’n vriend hebt…

  3. Fietsenophaaldienst?

  4. @Bertie: Of eerst op de fiets de tractor opgehaald?

  5. Je ziet ze wel vaker hier zo rijden. Heb me ook wel de logica afgevraagd. Want die tractor moet toch weer terug dus waarom fiets mee. Misschien voor lunchpauze bij moeder de vrouw :)

  6. @Yukiki: Heiloo is niet bepaald een agrarisch dorp, dus op deze plek zie je niet zoveel tractors. Ik weet niet exact wat de bedoeling was. Maar toen ze voorbij reden zag ik dat het om 2 jonge jongens ging. Misschien was de fiets van de jongste die een stukkie meeliftte.

Reaxi (laat het e-mailvak leeg):

