Aug-10: Yoepi van Gelder

Terwijl Yuri het Holland Heineken House aan omzet helpt, vechten we in Alkmaar (met Henk Grolsch) weer eens tegen de Bierkade.

Geplaatst op 2016-08-10, in Alkmaar en getagd als , , , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 7 reacties.

  1. Ach die arme Yuri, ik vind het zo onrechtvaardig! Een winnaar mag zich toch best eens bezuipen?

  2. De kwestie Bierkade is voorlopig nog niet opgelost als ik het goed begrijp maar de spotprent is erg goed ;)

  3. Wie mag hier oordelen…

  4. @Sjoerd: Volgens Yuri van G de rechter. ;-)

  5. eigenlijk snap ik de pointe niet, maar dat zal vast aan mij liggen

  6. Niet dat ik te veel bier wil goedpraten hoor, maar is ie nu ondergegaan in bier of in onverwacht-hard-uitgelegde regels…? ik ben benieuwd naar de rechterlijke uitspraak.. (morgen toch?)

  7. De rechtbank GelderLand gaf Yuri vandaag geen gelijk. Dan gaat het bij de rechtbank NederLand helemaal nix worden. ;-)

Reaxi (laat het e-mailvak leeg):

