Sep-20: Straatrovers

Laatst zag ik dit plaatje bij Evert Kwok. Het deed me herinneren aan mijn vader die eens zei: “De gemeente gaat volgende week de straat ophalen.” Ik was toen een jaar of 8. Nooit gezien dat het gebeurd is, of ze hebben ‘m weer heel rap teruggebracht.

Geplaatst op 2016-09-20, in Overmatig en getagd als , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 5 reacties.

  1. Deze (grappige) Evert Kwok kende ik niet; hij doet me denken aan de Doorzons, waarin af en toe een her-renovatiebedrijf optrad.

  2. Heerlijk plaatje, hier in Brabant hebben ze het over aanrijden als ze vertrekken. ‘Ben net aangereden tot zo’.

  3. @Bertie Gerrit de Jager met zijn Familie Doorzon (met John, Zusje en Bier-en-Co) is actueler en kritischer. Die vind ik ook erg leuk en staat in m’n linkenlijst. Evert Kwok is iets tijdloos met onschuldige woordgrappen. Ook leuk, maar wel anders.

  4. Het plaatje deed mij denken aan die “3-D” tekenaar op straat, waar ze ook gaten e.d. op straat tekenen. Evert Kwok kende ik ook niet, zojuist even gegoogeld, leuke woordgrappen.
    eenvoudig en voor de hand liggend.

Reaxi (laat het e-mailvak leeg):

