Nov-03: 9292-Update

Een maand geleden schreef ik over een flinke overstap-omissie in de sofware van 9292.nl na invoering van de nieuwe busdienstregeling. Tegelijkertijd heb ik hen per mail op de hoogte gesteld en vandaag kreeg ik ‘al’ een reactie dat het doorgestuurd is naar ‘de mensen die daar over’ gaan. Er wordt dus met een noodvaart aan gewerkt en ik verwacht dat deze fout net na het ingaan van de volgende nieuwe dienstregeling … niet meer van toepassing zal zijn.

(wordt vervolgd?)

Geplaatst op 2016-11-03, in OV-matig, Webmatig en getagd als , , , . Markeer de permalink als favoriet. 3 reacties.

  1. Daar heb je wat aan, als mensen met je opmerkingen aan de slag gaan en dan doen ze dat ook nog “voortvarend”. Ook ik benieuwd hoe dit gaat aflopen.

  2. Een noodvaart nog wel. Ambtelijke of bestuurlijke?

  3. Heerlijke humor… “noodvaart” :-D

Reaxi (laat het e-mailvak leeg):

