Sep-12: ‘Verkopers Welkom!’

Klik op het bovenstaande fragment voor het volledige epistel dat ik een maandje terug achter een voordeurraam trof. Mogelijk is dit huisvlijt, maar misschien is het een kopie. Zelf kon ik er op het internet (nog) niets over vinden.

Geplaatst op 2017-09-12, in Alkmaar, Ximatig en getagd als , , . Markeer de permalink als favoriet. 6 reacties.

  1. Geen idee of het een kopie is, nooit eerder gezien.
    De eerste zin was genoeg. Nu is het niet grappig meer.
    Ik ken wel de boodschap: ‘Aan de deur wordt niet gekocht en bekeerd zijn we ook al’.

  2. Toch heeft het wel wat, je kunt beter die deur overslaan als colporteur.

  3. @Bertie: De fout zit in ‘Maar even serieus..’ En daarna toch weer doorgaan over Sint Maartengangers (Wim-Lex cs).

  4. Ook dat, al dacht ik niet direct aan W-L

  5. Een heel verhaal. Ik heb twee kleine stickertjes, ‘geen geleur aan mijn deur.’ Of het helpt? Moeilijk te zeggen ik weet niet of er nog veel geleurd wordt. Soms kijken ze er zogenaamd overheen, terwijl de stickers onder de bel zitten. Nu begint het gemier over de telefoon weer. Voortdurend anoniem gebeld worden. De Volkskrant is erg vasthoudend. Als je je abo opzegt ben je niet zomaar van ze af. Per post en telefoon blijven ze je terroriseren.
    Hoe gaat het met je armen?

  6. @Margo: Het wisselt sterk per moment. Gisterochtend en vooral vanacht was het waardeloos. Gistermiddag en nu valt het erg mee. Ik ben er trouwens achter dat m’n ingespoten medicijn voor 80% de veroorzaker is en de val mogelijk de aansteker. Ik leid dat af uit de bijsluiter (botpijn en slechte doorbloeding komen zeer van voor) en dat ik na de val vrijwel geen problemen had met m’n polsen en handen. Dat kwam pas een week later opzetten.

Reaxi (laat het e-mailvak leeg):

