Mei-29: Mijn.gedoe.nl

Als ik ergens niet tegen kan, dan is het wel het misbruik van ‘mijn’ bij websites van o.a. banken, leveranciers en de overheid.

mijn.ing.nl is voor 99,9999% niet van mij!
mijn.belastingdienst.nl is voor 99,9999% niet van mij!
mijn.essent.nl is voor 99,9999% niet van mij!
mijn.ziggo.nl is voor 99,9999% niet van mij!
mijn.ah.nl is voor 99,9999% niet van mij!
mijn.anwb.nl is voor 99,9999% niet van mij!
mijn.alkmaar.nl is voor 99,9999% niet van mij!
mijn.ziekenhuis.nl is voor 99,9999% niet van mij!

Ik bezit gewoon weinig en wil dat graag zo houden.

Men krijgt er ook onnodige verwarring mee, als een iemand van de klantenservice zegt: ‘Dat moet u regelen bij mijn essent’. Ik heb dan zin om te reageren met: ‘Ik ga niets regelen mij jouw essent, dat doe je maar mooi zelf.’

Voorheen werd op de plek van ‘mijn’ het woord ‘klant’ of ‘gebruiker’ gebruikt. Daar was wat mij betreft niets mis mee.

Advertenties

Geplaatst op 2019-05-29, in Overmatig, Webmatig en getagd als , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 6 reacties.

  1. Daar heb je eigenlijk een goed punt. En ik ben benieuwd hoe ze zouden reageren op jouw antwoord : )

  2. Zooooo mee eens…
    Vast bedacht door mensen die teveel Tsjakka-training gedaan hebben…

  3. Ik kan me hier wel in vinden…

  4. Popie-gedoe en infantiliteit vieren hoogtij.

  5. @Nicole: Soms flap ik er zoiets uit. Maar ik weet ook dat mensen achter de servicedesk (servieslessenaar) dergelijke dingen niet verzonnen hebben.

Reaxi - Mailadres hoeft niet. Zie: Ximaar?! ↑↑

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s