Jul-07: Dus AntiVrouw?

Gisteren zag ik een paar keer deze reclame-uiting langs het veld in Nice opdoemen:

Nog nooit eerder gezien en vooral bij een wereldkampioenschap vrouwenvoetbal heb ik er zo m’n bedenkingen bij. Welke infantino verzint zoiets?

Proman blijkt een soort Manpower te zijn; een franse uitzendorganisatie met op hun fotootjes vooral mannen in mannenbanen. Dat is ook niet zo gek als je bedenkt dat vooral 50plus-mannen naar het vrouwenvoetbal kijken. Denk aan Ximaar, Ron Boszhard en Johan Derksen:

Geplaatst op 2019-07-07, in RTV-matig en getagd als , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 7 reacties.

  1. Ik heb nog geen wedstrijd gezien…

  2. Als de sponsor echt een uitzendbureau is voor mannenbanen, brengen de mannen geld in het laadje voor de vrouwen, misschien hebben ze daar wel bezwaar tegen!

  3. Neanderthalers zijn het, die oude voetballiefhebbers. Borst en consorten.
    Naar argumenten luisteren ze niet, waarschijnlijk begrijpen ze ze niet een.
    Vanavond de finale!

  4. Onze nederlandse dames gaan voor goud!

  5. het aardige van Ximaar is dat hij beweert dat hij over de vijftig is. hij had ook kunnen schrijven dat hij over de twintig is, net als Lieke Martens

  6. Ik sluit mij bij Sjoerd aan.

    Stille groet,

  7. Wie weet zijn ze sponsor. Ik heb niets met voetbal, maar wegens omstandigheden zijn we niet buitengaats. Ik heb nog nooit zoveel voetbal gezien.Ik gun de dames alle winst, als ze verliezen dan graag eervol met 2-1 of zo.

Reaxi - Mailadres hoeft niet. Zie: Ximaar?! ↑↑

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google photo

Je reageert onder je Google account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s