Aug-31: Geleuter op de Kermis

De Alkmaarse ChristenUnie wil de piemelkussens van de kermis halen. Mij waren die overmaatse dingen ook opgevallen:


Of ze er dit jaar voor het eerst zijn weet ik niet, maar het zijn er dit jaar wel erg veel:

De grootste zijn tussen 100 en 120 (4 voet) lang. Het zijn plushen knuffels die circa 4 jaar geleden opdoken ondermeer in GB, België en Finland. In het Nederlands heten ze Piemelkussen of Piemelknuffel. In het Engels: (Penis) Bodypillow of (Jumbo) Pierre the Penis. Mogelijk bestaan ze al langer, ik kon geen bron vinden.

Kan er wel om lachen, vooral omdat het een paar raadsleden op de kast jaagt. En daarbij te laat. Zie er erg veel mensen mee sjouwen, waaronder een klein meisje, dat zelf amper 1 meter haalde. Schat 7 of 8 jaar. De eveneens kleine moeder liep er met een grote glimlach achteraan. Ik las dat het een maand eerder een hit op de Tilburgse kermis was. Daar lijkt het hier ook op uit te draaien door wat extra (onbedoelde) reclame door de ChristenUnie.

Geplaatst op 2023-08-31, in Alkmaar, Overmatig en getagd als , , , . Markeer de permalink als favoriet. 6 reacties.

  1. Ze zien eruit als rupsen. Met een konijnengezicht of een berengezicht. Ergens heeft de ontwerper zich toch vergist.

  2. Ik kan niet zeggen dat ik ze mooi vind. Het stoort me ook niet.

  3. Hoe komen ze er op om daar een knuffel van te maken. Maar goed. Blijkbaar is er interesse voor ?

  4. Ze zijn er al even.
    Je zou haast zeggen: agge maar leut het. 😉

  5. Christelijke scherpslijpers willen seks het liefst zolang voor kinderen verborgen houden tot er iemand ongewenst zwanger is. Althans, die indruk krijg ik vaak.

  6. @Watergeest: ja, hoe komen die jongelui er op hè?

Reaxi - Mailadres hoeft niet. Zie: Ximaar?! ↑↑