Dec-25: Seizoensgroente 2011/2012

Klik en op voor een grotere printversie.


(Gemaakt met een Olympus 2MP camera uit 2004 met lens en polsbandje en bewerkt in MS Paint voor XP.)

Eerdere en latere Nieuwjaarskaarten staan hier.

Geplaatst op 2011-12-25, in Overmatig en getagd als , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 13 reacties.

  1. Voor jou en iedereen die je lief is ook een paar hele fijne dagen. May the bike be with you…

  2. Ik ben blij dat het niet zo sneeuwt dit jaar, maar je krijgt er wél mooiere plaatjes van.

  3. Ik wens jou van harte alle goeds, voor nu en de toekomst!

  4. Knusse dagen en een goed 2012 toegewenst!

  5. @Laurent: De Grote Kerk heet offieel de Grote Sint Laurenskerk. We hebben hier ook nog 2 Laurentiuskerken. :-)

    En sneeuw vind ik prima, maar dan wel minimaal 40 cm zodat het verkeer 100% ontregeld is en mensen gaan lopen.

  6. Inderdaad, het geeft een mooie winters tafereeltje op, maar ik ben helemaal klaar met de sneeuw. In Nederland kunnen wij dat niet aan. Zout op….treinen rijden niet…fietspaden worden bijna niet gestrooid, waardoor je met je velg in een diepgevroren bandenspoor rijdt, en op je muil kiepert…Desalniettemin is dit een mooi plaatje van Alkmaar! Fijne dagen iedereen!

  7. Mooie foto..! Staat die boom daar het hele jaar, of hakken ze oh zo decadent elk jaar een reus om voor die plek? (hier op het pleintje bij Seinhorst helaas wel)
    Enfin, ik hoop dat je fijne kerstdagen hebt gehad, en wens je héél veel goeds voor 2012!

  8. Natuurlijk wens ik je dit terug. Met een eenvoudig cameraatje maar dat heeft een Carl Zeiss-lens. :-))
    Ik hoop op sneeuw op dakgoothoogte en beloof niet te mauwen als dit werkelijk gebeurt.
    ps
    bij het lezen van de titel dacht ik dat we een interessant gerecht zouden krijgen, van een of andere Alkmaarse groente. Iets gewaagds met kaas.

  9. @Jolie en Bertie: Die grote groente groet er niet het hele jaar door. Misschien bergen ze hem tussentijds op in een schuurtje. Of ze zagen er telkens ikeakastjes van. Voor de CO2 is dat de beste opslag.

  10. Ik heb Alkmaar gisteren twee keer in het nieuws gezien. Een keer weet ik niet meer, de andere was iets met een stofzuigerslang.

  11. Voor jou ook de beste wensen en heelveel fietsplezier. Volgend jaar zou ik de top wel in beeld willen hebben. Bomen groeien toch tot in de hemel?

  12. @Mack: Het was geen giftige stofzuigerslang, maar een stofzuigerstang. Komt regelmatig als wapen voor bij huiselijk geweld door heel Nederland en daarbuiten. Ook hij ging er zijn vrouw mee te lijf, maar dat is geen nieuws. Nu deze er eerst een hondje mee platgemept heeft is het opeens landelijk nieuws. Zal wel in de oplettende PVV-dierenpolitie zitten. Die je dan weer niet hoort als er genocide op de processierups wordt gepleegd.

    Dat ander kan onze Don Quichotte zijn tegen de raamprostitutie of iets met AZ. Die halen ook regelmatig het nieuws, terwijl het hier niet zo speelt. Wat ik aardiger vond was dat de Hofnar-ouders in 020 bij de rechter mogen spreken omdat dat in het Alkmaarse 072 gerechtshof al wat jaren gebruikelijk is.

  13. @Margo: Een mooie boom kan best topless. :-)

Reaxi - Mailadres hoeft niet. Zie: Ximaar?! ↑↑