Jun-07: Witwaspraktijken

Dit soort autos xi ik steeds vaker. Mensen schamen zich echt nergens meer voor. Wat vroeger stiekem gebeurde, staat nu met grote letters op vrachtwagens. Ben wel benieuwd of dit bedrijf zich alleen tot euro’s beperkt.

Geplaatst op 2008-06-07, in Overmatig, Ximatig en getagd als , , , . Markeer de permalink als favoriet. 15 reacties.

  1. Haha, deze is super…

  2. Aardige fotosoep, jammer van de enorme pixel-eruptie.

  3. @Dolby: De foto was nogal dichtbij genomen. De vrachtwagen stond wat achterover en mijn camera mooi waterpas. Bij het verkleinen leverde dat last met die dunne lijntjes op. Dat heb ik nu opgelost door de foto 1,0836 graden te draaien.

  4. Prachtig! Wat een sterk merk! dat onthoudt iedereen :-) ik hoop dat ze er veel succes mee hebben, met hun “Europese linnenverhuur formule, waarbij de wasserij de basis is.”

  5. Ik laat ook wel eens eurobiljetten in mijn broekzak zitten als ik kleding in de was gooi. Die komen er dan ook keurig witgewassen uit.

  6. Geld stinkt dus ik kan me best voorstellen dat er wasserijen ontstaan om dit probleem te verhelpen. Gat in de markt.

  7. Heel scherp opgemerkt. Leuk!

  8. Hahaha. Leuk.
    Had je niet even de deur open kunnen gooien en snel een foto maken? En daarna hard wegfietsen? Ben nu wel benieuwd of er stapels bankbiljetten in liggen of stapels onderbroeken.

  9. @Greetje: Niet alleen de deur was open, maar de laadklep stond ook nog eens naar beneden. En daar stond een man met een volle mand hotellakens op. Ik had daar tussen kunnen kijken om te zien of er wat papiergeld tussen zat. Als dat zo was, dan had ik waarschijnlijk niet dit logje kunnen maken en anders ook niet. :-)

  10. Leuk, Xiwel. Is dit ook een vorm van beelddenken?

  11. @Vedat: ‘k denk ‘t. :-)
    Maar voor het juiste moet je even checken bij het beelddenklog van Wilg.

  12. Heb je dan zelf ook nog ander ‘zwart’ geld dat schoon moet Xiwel?

  13. @Hette: Hoezo ‘ander’?? Al mijn geld is prachtig gekleurd, dat gaat zeker niet bij de witte was. :-)

  14. Is het niet gewoon een firma die je was doet voor één euro, zoiets als de Eurotopshop (http://www.eurotopshop.nl).

  15. Els draait ze. Kleine wasjes. Grote wasjes.

Reaxi (laat het e-mailvak leeg):

