Mrt-08: Nienke’s Vlog

Jawel, deze week is Nienke met een Vlog begonnen.

Dit setje cartoons heeft ook in m’n regionale krant gestaan en zal nog een week te bewonderen zijn op de website van S1ngle. Daarna gaat het de vergetelheid en (via de kattebak) de vuilnisbak in en daar wil ik bij deze een klein stokje voor steken.

Vloggen kan leuk zijn, maar bij mij komt het als snel over als een avondje verplicht dia’s kijken. (Inderdaad, rond 1970 werden nietsvermoedende ‘vrienden’ al geterroriseerd door enkele dwangmatige narcisten). Het is nog geen vlogger gelukt om mij te laten doorklikken naar een 2de vlogbijdrage.

Geplaatst op 2016-03-08, in Webmatig en getagd als , , , , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 7 reacties.

  1. Dit volg ik in De Gelderlander en geniet ervan. Een heel goede parodie.

  2. Mooi gedaan, mij kunnen ze ook niet boeien…

  3. Deze cartoons lees ik met veel plezier.
    Met vloggers heb ik helemaal niets.

    Vrolijke groet,

  4. Leuk! De cartoons dan. Vlogs kunnen me gestolen worden.

  5. Heerlijk :) Vloggen is een vak apart, en de meeste mensen moeten er verre van blijven (onder wie ikzelf), om tenenkrommend pijnlijk materiaal te vermijden. Veel vloggers hebben dat helaas nog niet zo door ;)

  6. ik hou het bij de cartoons, deze is leuk en er zijn nog meer leuke cartoons.
    ik volg geen enkele vlogger en wil dat graag zo houden.

  7. Sterker nog, op de één of andere manier staat het mij tegen en ben ik zelf nog nooit op zoek gegaan naar een vlogger. Wat ik gezien heb, heb ik van de tv en dat spreekt mij totaal niet aan. En wat ik ben ik blij dat er onder deze bloggers veelal dezelfde mening zijn toegedaan.

Reaxi (laat het e-mailvak leeg):

