Aug-02: Fiat-Shit

Net als m’n vorige bericht is ook dit een ‘tussenwerpsel’. Ben aan wat berichten begonnen, waar ik nog niet alles voor kan vinden. Heb even geen zin om door te zoeken en denk; ‘Dat komt dan maar later.’ In de tussentijd zoek ik even tussen m’n recente foto’s en bedenk daar al dan niet een text bij. Bij deze werp ik er een foto tussen van een opvallende auto. De ‘texten’ spreken wat mij betreft voor zich. Ik heb niets met auto’s, maar hier zie ik de humor wel van in.



Je kan het zien als een parodie op een auto die doorgaans (hemelsbreed) 300 meter zuidelijker staat.

Geplaatst op 2023-08-02, in Alkmaar, Ximatig en getagd als , , , , , , , , , , , . Markeer de permalink als favoriet. 3 reacties.

  1. Zo’n Fiat heb ik in Spanje eens als huurauto gehad, dat reedt voor geen meter als die de bergen in moest. Die had ook drempelvrees. Deze wellicht een beetje te wit/zwart, maar het valt toch wel op. Maar of ik in een auto met Jumbo erop wil rijden is een andere zaak.

  2. Om het verhaal van Sjoerd moet ik wel erg lachen.
    Mijn rode peugeootje is een gezellige nuttige metgezel. Met die rijdende reclameblokken heb ik helemaal niets
    @ximaar: waarom niet gewoon ‘tekst’?

  3. @Staartje: Omdat je hier ook een reaxi tikt. ;-)

Reaxi - Mailadres hoeft niet. Zie: Ximaar?! ↑↑