Jul-01: 57.000 uur ‘Kijkplezier’?

Ziet hernaast. De NOS is inmiddels begonnen met het uitzenden van de Tour de France. Aanvankelijk dacht ik dat er en tikfout op deze NOS-TXT pagina staat. Maar ik hoorde net Herman v/d Zandt in de uitzending zeggen: “We blijven de Tour uitzenden t/m 2023.” Dat is 6,5 jaar ofwel 57kh (kilo-uur). Lijkt mij een net te lange zit.

Ook hoorde ik dat het parcour van vandaag zo is gekozen dat misschien wel en Duitser gaat winnen. Dan lijkt Van Emden mij een prima winnaar.

Geplaatst op 2017-07-01, in Rijwielmatig, Ximatig en getagd als , , , . Markeer de permalink als favoriet. 5 reacties.

  1. Helaas… je voorspelling is niet uitgekomen…

  2. Tom Dumoulin is met vakantie en doet niet mee, in M’tricht is de belangstelling voor de tour tot dichtbij het nulpunt gezakt.

  3. @Fialas: Dat terwijl de Tour vanmiddag rakelings langs Limburg ging (en dwars door Moresnet).

  4. @Sjoerd: Van Emden was geen voorspelling, maar meer en voorstel.

  5. als ze de tour tot 2023 blijven uitzenden, moeten ze wel vaak herhalen en daar zit niemand op te wachten.

Reaxi - Mailadres hoeft niet. Zie: Ximaar?! ↑↑